بخشی از مصاحبه ی پایگاه صهیون پژوهی خیبر با حجت الاسلام محمدرضا حدادپور جهرمی:
باتوجه به اینکه موضوع مدنظر پایگاه صهیونپژوهی خیبر طی روزهای اخیر، جریانشناسی بهائیت و صهیونیسم است، در این رابطه توضیحاتی را جهت آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان ارائه بفرمائید.
بزرگترین خائن بالفطره در دنیا و آخرت کشور انگلستان است. انگلیس بسیار آرام، بی سر و صدا و در عین حال در مدتزمان طولانی به صورت فرهنگی کار میکند. هرجا بحث فرقه، دین و مذهب باشد پای انگلیس درمیان است. اینها بعد از بررسیهای بسیار به این نتیجه رسیدند که بایستی مسلمانان را از درون خُرد کنند. لذا وهابیت را برای اهل سنت و بهائیت را برای شیعه تجویز کردند.
در بحث بهائیت و شناخت آن، دو راه در مقابل ما وجود دارد: یک؛ بیاییم علمی، ی و منطقهای صحبت کنیم. دو؛ بحث علمی را رها کرده و باتوجه به گرفتارشدن اطرافیان و افراد جامعهمان در دام بهائیت به شکل میدانی بحث کنیم. من مایلم با شما به صورت میدانی گفتوگو کنم. معمولاً کارشناسها در این موضوع بهصورت علمی بحث میکنند؛ اما من قصد دارم میدانی صحبت کنم.
بحث بهائیت در عرصه میدانی، اگرچه منحصر به این چهار مورد که خواهم گفت، نیست؛ اما ریشه و چارچوب این معضل (بهائیت) به چهار مسئلهای که خواهم گفت باز میگردد. در حقیقت بهائیان به واسطه این چهار مسئله در حال سفتکردن جا پایشان هستند. و بایستی با این چهار مورد برخورد کنیم و آنها را شکست دهیم. این مسائل عبارتند از:
یک: بهائیان در مسائل مربوط به اطلاعات و امنیت وارد شدهاند. من اجازه میخواهم که بیش از این در این رابطه صحبت نکنم. اگر اشتباه نکنم، بهائیت تنها فرقهای است که رهبر انقلاب اسلامی علیهشان فتوا دارند.[1]
ایشان حتی خرید و فروش با بهائیان را اشتباه میدانند. اما میبینیم که این فرقه به راحتی جمع و برچیده نمیشوند. به عبارت دیگر، برخوردی که بایستی با آنها صورت گیرد، انجام نمیشود. عدم برخورد با آنها به مسائل حقوق بشری مربوط نیست. تا وقتی آنها نفوذ نکرده باشند، نمیتوانند بدون حاشیه یا کم حاشیه کار کنند.
دو: مسئله بعدی مربوط به بحث اقتصادی است. هیچ بهائی که مشکل مالی داشته باشد و به عبارتی فقیر باشد، وجود ندارد. شخص بهائی حتی اجازه نمیدهد همسایههایش نیازمند شوند. من در یکی از خوابگاههای دانشجویی کار تبلیغی میکردم. یکی از دانشجویان از من پرسید: چرا شما نسبت به بهائیها نطر منفی دارید؟» پرسیدم: چطور؟ گفت: کاپشنی که من پوشیدهام را یکی از همسایههای بهائی به من داده است. همین همسایه ما گفته که تا پنجاه همسایه من از اطراف نباید فقیر باشند.» ظاهراً این شخص در سوپر مارکت مشغول به کار بوده است. همین دانشجو میگفت همسایه بهائیشان تاحالا یک بار به مشتریهای خود نگفته که حساب دفتری و بدهیشان را پرداخت کنند.
شاید نتوانیم ردپای پاساژسازی و معاملات اقتصاید کلان را به صورت ملموس، مشهود و متقن استخراج کنیم، اما میتوان در جوامع افرادی را پیدا کرد که دست به خیر هستند؛ این افراد تأمین میشوند و به اطرافیان هم کمک میکنند. اما وقتی آنها زیرنظر میگیریم، میبینیم که شخص مدنظر بهائی است. پس از یکی مهمترین مسائلی که بهائیان در آن ورود پیدا کردهاند، بحث اقتصاد و معیشت مردم است.
سه: بزرگترین حربه بهائیان، حربهی صدق و انکار» است. هیچ بهائی نیست که واقعاً بهائی باشد اما بهائی بودنش را انکار کند. مثلاً یک فرد بهائی برای ثبتنام وارد دانشگاه میشود و ضمن اطلاع از مصاحبه و مراحل ثبتنام و شرط مسلمان (شیعه یا سنی) بودن، بهائیبودن خود را مخفی نمیکند. این بُعد صدق آنهاست.
بُعد انکارشان نیز این است که: همه افراد و مسئولان دوره پهلوی که مشخص و اعلام شده بهائی بودهاند – مانند اسدالله علم – را بهائیان تکذیب میکنند و حتی آنها را لعن هم میکنند. بهائیان شدیداً روی بحث صدق و انکار، کار میکنند و برایشان اهمیت دارد.
چهار: بهائیان همچنین به شدت مطیع آموزههای آنلاین و شبانهروی بیتالعدل هستند. آن دسته که با اشخاصی که حضوراً و از نزدیک از مطالب بیتالعدل استفاده میکنند، در ارتباط هستند اینگونه از آموزههای بیتالعدل بهره میگیرند. آن دسته که این امکان را ندارند، از طریق فضای مجازی (فیسبوک و تلگرام و.) با سرشاخههایشان در این مسائل مرتبط هستند.
یکی از بهائیان (به نام عماد) که در جریان یک سفر هوایی با همدیگر بحث میکردیم، تعداد زیادی از فایلهای پیدیاِف بیتالعدل را در اخیتار داشت و در حین بحث به من نشان میداد.
در خصوص پراکندگی جمعیت و پراکندگی تبلیغی بهائیان در ایران و منطقه اگر نکتهای مدنظر دارید، بفرمائید.
بهائیها یکسری جشنها دارند که به صورت متمرکز برپا میشوند و بهائیان این جشنها را هر سال در یک کشور برگزار میکنند. جالب است که قراربود جشن سال 1398 در اسرائیل برگزار شود؛ اما رژیم صهیونیستی نپذیرفته است و مدعی شده که بهائیان بایستی در این مسئله نیز به خودکفایی برسند. وقتی مادر اصلی یک جریان از آن جدا میشود، یعنی این جریان درحال تبدیلشدن به یک قدرت است. به عبارت دیگر مادر این جریان میخواهد فرزندش را قویتر کند. این مسئله بسیار مهم است.
نکته دیگر این است که قدرت جریان بهائیت در ایران، به مراتب بیشتر از منطقه است. از زمانی که پای سازمانهای اطلاعاتی موساد» و سیا» و اِم آی سیکس» به عراق و افغانستان باز شد، جریانهای دیگری در حال شکلگیری در کشورهای منطقه هستند. اما بهائیت، خانه اول و آخر خودش را ایران میداند. لذا ما با یک دشمن آرام، پیچیده و نسبتاً قدرتمند مواجه هستیم.
حتی تا سال 1390 و 1391، وقتی میخواستند جلسات اشباح و جشن سایهها را در ایران برگزار کنند، به نام ماسونها برپا میکردند. از زمانی که عزم مقابله و نابودی ماسونها و بهائیان جدی شد، همین جشنها نیز تعطیل شدند.
ما با یک دشمنی مواجه هستیم که علیالظاهر در لاک دفاعی است؛ و وقتی یک فرقهای در لاک دفاعی فرو میرود معمولاً قویتر باز میگردد. لذا پیشبینی من این است که ظرف مدت یک یا دوسال آینده، احتمالاً شاهد پدیدهی نئو بهائیت» خواهیم بود که در واقع با راهکارهای عمیق تر و جدید ظهور خواهد کرد.
باتوجه به این که فرمودید بهائیت فرزند اسرائیل و صهیونیسم محسوب میشود، نمیتوانیم رابطه این دو را تاکتیکی و راهبردی بدانیم. در این مورد اگر ممکن است توضیح بیشتری ارائه بفرمائید.
بله. جالب این که هیچکدام از یاران عوام بهائیت از این مسئله مطلع نیستند؛ آنهایی که اطلاع دارند هم کاملاً تکذیب میکنند. به دلیل اینکه اینها در زمینههای مخلتلف در حال رسیدن به خودکفایی هستند. در حدی که اگر صاحب شهرکی در ایران میشدند و نمیتوانستند به بیتالعدل بروند، شاید حتی ارتباطشان با این مرکز را هم قطع میکردند، و البته اینگونه اسرائیل دوم شکل میگرفت.
مناطقی نظیر ویلاشهر و شاهینشهر قرار بود اساساً برای ورود و ایجاد سایهی امن بهائیت تأسیس شود. یعنی قرار بوده صورتهای دیگر اسرائیل در این شهرها تکثیر شود. لذا بهائیت را نوصهیونیستهایی میبینیم که در لباس شیعه در حال ظهور هستند. الان بیشترین مراودات آنها اطلاعاتی، اخباری و امنیتی است؛ این نکته را با اطلاع عرض میکنم.
از آنجایی که بحث نو بهائیت» مهم است، بنده قول میدهم در گفتوگوی دیگری پیرامون این پدیده صحبت کنم. این مسئله جای بحث بسیاری دارد.
چرا نام حضرت علی(ع) در قرآن نیامده؟
بهائیت ,بهائیان ,یک ,بهائی ,آنها ,مسئله ,در این ,است که ,در حال ,این مسئله ,یکی از
درباره این سایت